Üle
autovaruosad
Teil on
14 päevane tagastusõigus oma Rattakoobas eest Kere
Rohkem
Järgmised makseviisid on saadaval meie Rattakoobas eest Kere e-poes
– MasterCard, Visa, American Express
– PayPal
– Pangaülekanne
– Trustly - Otse maksmine
Rohkem
Pärast tellimuse teostamist meie Rattakoobas eest Kere poes, saate valida oma kulleri
Rohkem
Saksamaa
Austria
Šveits
France
Itaalia
Hispaania
Poola
Rumeenia
Holland
Kreeka
Portugal
Belgia
Tšehhi
Ungari
Rootsi
Bulgaaria
Taani
Soome
Suurbritannia
Slovenia
Slovakia
Lithuania
Latvia
Norra Sisestage oma meiliaadress ja parool
Pole kontot EUautoosad.ee? Registreeru nüüd vähem kui 1,5 minutiga.
Üle
autovaruosad







Auto rattakoobas
Auto kere nišid asuvad poritiibade all ja neid nimetatakse rattakoobasteks, millesse sõiduki rattad on paigutatud. See disain pontooni kere arenguga, milles, erinevalt varastest automudelitest rattad enam külgsuunas kere alt välja ei ulatunud, kuid oli sileda külgosaga ilma väljaulatuvate poritiibade või porikaitseteta. Vedrustus ja rooli on ühendatud auto kere külge läbi rattakoobaste, jõuülekande sõiduki ja selle suspensiooni vahel tagavad rattakoopad. Lisaks pakub rattakorpus kaitset sõiduki pöörlevate rataste eest ja töötab kui pritsmekaitse. Seega peab ratas olema korrosioonikindel vee ja mustust suhtes, samuti õli ja bensiini suhtes. Et kaitsta kukkuvate kivide ja kruusa eest on ratas tavaliselt kaetud sisemise plastikust kattega. Seal peab olema piisavalt ruumi ratta kohal isegi maksimaalsel kompressioonil ja täieliku rool lukku korral, muul juhul võib suurema suurusega rehvide või lumekettide kasutamine olla problemaatiline.
Võimalikud rattakoobaste kahjustused
Sisemine plastikust kate võib kahjustatud saada, seda eriti kividest. Kahjustatud rattakoopa kate mõjutab kaitsefunktsiooni mustuse, korrosiooni ja mehaanilise toime eest, mistõttu tuleks need suurte kahjustuste korral asendada.
Rattakoopa remont ja asendamine
Väiksemate kerekahjustuste korral ratta ja poritiiva juures saab kasutada vaiku, klaasmatte ja täiteainet. Olemasolevad mõlgid surutakse välja nii kaugele kui võimalik ja rooste ja värvi jäägid eemaldatakse. Augud saab sulgeda klaaskiud riide tüki ja vaiguga, mõlke saab tasandada peenpahtliga. Seejärel tuleb kahjustatud ala tuleb kruntida ja lihvida, siis võib värvida. Isegi defektne rattakoobas saab mõningaste oskustega vahetatud. Tavaliselt tuleb ratas kõigepealt lahti võtta ja kruvid eemaldada, siis eemaldada rattakoobas ja siis uus paika panna. Tuntud rattakoobaste tootjate seas on Van Wezel, Diederichs, Johns, Blic, Prasco ja Magneti Marelli. Kõik, mida rattakoopa remondiks vajate leiate eriti efektiivselt ja mugavalt meie e-poest. Pakume paljusid OEM kvaliteediga varuosasid paljudele automarkidele ja mudelitele.